Български BG English EN Română RO

Politica de livrare şi retur

POLITICA DE LIVRARE

Livrarea produselor se va face prin intermediul Fan Courier în următoarea zi de miercuri de la plasarea cu succes a comenzii, oriunde pe teritoriul României. În eventualitatea unei urgențe comunicate furnizorului la adresa de e-mail office@activecenter.ro sau la numărul de telefon (+4) 0753 072 902, livrarea se poate realiza în următoarea zi lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii.

Tariful de livrare per colet va fi calculat automat la finalizarea comenzii, în funcție de zona de livrare.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, curierul va reveni încă o dată după ce reușește să contacteze clientul. În cazul în care nici la cea de-a doua încercare de livrare clientul nu este găsit la adresa de livrare, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul Active Family Center, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări. Astfel, suma achitată de către client va fi returnată în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produselor la sediul Active Family Center. Adresa de livrare a produsului se va confirma împreună cu consilierul clienți al Active Family Center, prin e-mail la adresa office@activecenter.ro sau telefonic la (+4) 0753 072 902.

Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare perfectă, confirmat prin semnătură pe documentele legale. Factura constituie dovada încheierii contractului de vânzare-cumpărare, conform legislației românești în vigoare.

Active Family Center își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Active Family Center, impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești.

POLITICA DE RETUR

Pentru a putea returna un produs vă rugăm să aveți în vedere faptul că, din motive de igienă intimă, produsul achiziționat poate fi returnat doar în eventualitatea în care acesta este lipsit de conformitate. Astfel, consumatorul poate returna produsul achiziționat în termen de 7 zile de la primirea comenzii. Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de către Active Family Center.

Dacp produsul returnat nu este deteriorat, însă are semne clare de utilizare, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul, iar la opțiunea clientului îi vom reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.

Returul trebuie să fie însoțit de următoarele documente: factura (original sau copie) și formularul de retur completat.

Orice înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, și fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice.

Toate aceste clauze și condiții sunt prevazute în:

– Ordonanța nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță
– Legea nr. 51 din 21.01.2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță
– Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii

– Legea nr. 449/2003

Conform legislației în vigoare, aveți la dispoziție TELEFONUL CONSUMATORILOR – 021 9551, al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.

Pentru orice detalii privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail office@activecenter.ro sau la numărul de telefon (+4) 0753 072 902.

Program de lucru:
Luni-Vineri: 09:00 – 18:00

Vania Limban Întreabă moașa