Vania Limban
Întreabă moașa
Detalii Epi-no
Info Pack Epi-No

Cum sa iti pregatesti corpul in sarcina


Cum sa iti pregatesti corpul in sarcina

Sarcina aduce in corpul tau modificari carora trebuie sa le dai atentie si de care este important sa ai grija.

Una din cauzele acestor modificari este secretia unor hormoni, dintre care relaxina, care va determina inmuierea articulatiilor si musculaturii , avand drept consecinte modificarea curburilor coloanei, schimbarea centrului de greutate al corpului tau.

Din aceste motive, pe masura ce sarcina ta va progresa, postura corpului tau se va schimba si vei simti cum burtica iti trage spre in zona lombo-pelvina a coloanei vertebrale “lordozandu-se”. Din acest motiv, pe masura ce sarcina progreseaza, dar in mod evident cand vei ajunge in trimestrul trei de sarcina, vei adopta, chiar fara sa-ti dai seama, ”mersul legant al ratei”.

Urmare a acestor modificari, s-a putea sa simti tot felul de tensiuni si dureri care iti vor da stari de discomfort ale corpuluinu tocmai placute. Ce iti recomandam sa faci ca sa le atenuezi:

Masaj de relaxare pentru detensionarea spatelui, odata sau de doua ori pe saptamana

Perineum workout & fit cu exercitii de “tilting” ale pelvisului care ajuta la detensionarea coloanei vertebrale

Perineum fitball

Perineum yoga

Aqua Gym in piscina la 31-32 grade cu exercitii de relaxare a articulatiilor si musculaturii